Training: Hoe bereik ik de Chinese toerist?

In deze training maak je kennis met de doelgroep Chinese toeristen, onderzoek je wat je hen te bieden hebt en stippel je onder onze begeleiding een plan uit om ze te bereiken in hun beslissingsproces. 

IN HET KORT

€ 795,- (excl. BTW, incl. lesmaterialen)
2 dagdelen van 3 uur
6 – 12 deelnemers

Bereik meer Chinese toeristen
– op de juiste manier

Wil je weten hoe je meer Chinese toeristen kunt ontvangen? Ontdek in deze training hoe je de Chinese toerist kunt bereiken, op welke momenten en via welke kanalen.

Je leert welke onderdelen van jouw product of dienst de Chinese toerist aanspreken, hoe je die op een heldere manier kunt uitlichten en hoe je dit verpakt in een concrete strategie.

Over deze training

Wat we behandelen:

  • Het wereldbeeld van Chinezen 
  • Motivaties van Chinezen om te reizen 
  • Trends en ontwikkelingen onder Chinese reizigers
  • Relevante Chinese apps en online platforms
  • De Chinese customer journey

Aantal deelnemers:

Minimaal 6 deelnemers, maximaal 12

Soort training:

Open inschrijving

Voor:

Professionals binnen de toeristische sector, gemeentes en detailhandel

Duur:

2 dagdelen van 3 uur

Investering:

€ 795,- p.p. (excl. BTW). Neem contact op voor een offerte op maat.

Leer de Chinese toeristen kennen

Er is niet één Chinese toerist. Wat is het wereldbeeld van Chinezen? En wat zijn hun motivaties om te reizen? Welke trends en ontwikkelingen zijn er?

Leer de drijfveren van de Chinese toerist kennen

Wat vindt de Chinese toerist belangrijk? Wat vinden ze interessant en wat juist niet? Zo leer je de highlights te vinden in jouw product of dienst.

Ontdek hoe je de Chinese toerist kan bereiken

Welke Chinese online platforms en apps zijn relevant voor jou, bij welke tour operators kun je eventueel aanhaken? Hoe bereik je ze in Nederland?

Zet je kennis om in een concreet plan

Je wordt uitgedaagd om een strategie te ontwikkelen waarin je bepaalt welke facetten van jouw producten of dienst je gaat uitlichten, hoe je dit kan doen, op welk moment van de customer journey en via welke kanalen.

Training op drie niveaus

In onze trainingen richten we ons op de combinatie van kennis, vaardigheden en implementatie.

Kennis

Wat je moet weten over China en de Chinese doelgroep

Vaardigheden

Hoe gebruik je de nieuwe kennis in je dagelijkse werk?

Implementatie

Concrete stappen zetten richting jullie China-doel

Hoe ziet jouw dag eruit?

  • Kennismaking
  • Het wereldbeeld van Chinezen
  • Motivaties van Chinezen om te reizen
  • Trends en ontwikkelingen onder Chinese reizigers
    Pauze met verzorgde lunch
  • Relevante Chinese apps en online platforms
  • Aan de slag: creëer jouw Chinese customer journey
  • Feedback en tips

Data en locatie

Donderdag 23 april 2021

Tijd: 09:30 – 16:30
Locatie: Utrecht (centrum)

Schrijf je in

Donderdag 28 mei 2021

Tijd: 09:30 – 16:30
Locatie: Utrecht (centrum)

Schrijf je in

Voor professionals die meer Chinese bezoekers willen trekken

Deze training is voor professionals zoals marketingmanagers, salesmanagers, of andere professionals die zich tot doel hebben gesteld meer Chinese bezoekers te willen ontvangen.

Deze training helpt je niet alleen om de Chinese bezoeker beter te begrijpen, maar geeft je ook praktische tips over hoe je dit kunt doen, via welke kanalen, wat eventuele samenwerkingspartners zijn en hoe je dit omzet in een strategisch plan.

Bekijk onze andere trainingen:

Hospitality door de ogen van Chinezen

Voor medewerkers van musea, attractieparken en dierentuinen, horecapersoneel, winkeliers en verkoopmedewerkers

China: politiek en praktijk

Voor medewerkers van musea, attractieparken en dierentuinen, horecapersoneel, winkeliers en verkoopmedewerkers

Werken met Chinese studenten

Voor onderwijsprofessionals