In deze training maak je kennis met de doelgroep Chinese toeristen en de Aziatische kijk op gastvrijheid. Je leert communicatieverschillen herkennen en erop te acteren en ontdekt met welke facilitaire extra’s de waardering van een Chinese bezoeker stijgt.
Over deze training
Wat we behandelen:
- Het wereldbeeld van Chinezen
- De Aziatische kijk op gastvrijheid
- Communicatie: verschillen en overeenkomsten
- Faciliteiten: waarmee maak je het bezoek makkelijker en leuker?
Aantal deelnemers
Minimaal 6 deelnemers, maximaal 12
Soort training:
Incompany
Voor:
- Publieksmedewerkers van musea, attractieparken en dierentuinen
- Horecapersoneel
- Winkeliers en verkoopmedewerkers
Duur:
1 dagdeel van 4 uur (op verzoek uit te breiden naar 6 uur)
Investering:
€ 525,- p.p. (excl. BTW, incl. lesmaterialen). Neem contact op voor een offerte op maat.
Training op drie niveaus
In onze trainingen richten we ons op de combinatie van kennis, vaardigheden en implementatie.
Kennis
Wat je moet weten over China en de Chinese doelgroep
Vaardigheden
Hoe gebruik je de nieuwe kennis in je dagelijkse werk?
Implementatie
Concrete stappen zetten richting jullie China-doel